Bercisss Regl sancısı gibi kasık ağrıları yaşamaya başladım son 2 gündür normal mi acaba yaşayan var mı, sancıların arası çok sık olmadığı için doktora başvurmadım ama merak da ediyorum açıkcası🙈🥲
Cihangir_ Bercisss 31+4 3 4 gündür kasık vajına popo ağrısı yasıyorum ayakta kalkarken dönerken bebek oynadıgında aşırı ağrı oluyor neden acaba
Gulgul0 Bercisss 34+3 teyim benimde oluyor ikinci gebeliğim bunlar çok normal canım dinlendiğin zaman geçmezse sıkıntı olur o zaman doktora git ama ara ara olması artık normal ben yerimden firliyorum bazen 🥰
Bercisss Cihangir_ bu bende de olmuştu bi dönem doktora sorduğumda bebek doğum kanalına dönmüş ondan ağrın olmuş demişti
Bercisss Gulgul0 teşekkür ederim canım şimdilik dinlendiğimde geçiyor şükür ♥️🥰 sağlıkla gelsin inşallah minikler