Meyraa_61 Kızlarr acil fikirlerinize ihtiyacım var 🥹Bugün doktordaydım. Doktora göre 7 haftalık hamileyim ama bana göre 6 haftalık hamileyim. Kalp atışlarını felan duyduk. Her şey güzel dedi doktor. Ama bugün doktora gitmeden önce lavaboya gittiğimde kahverengi lekelenmem olmuştu çok az. Doktor da önlem olarak progestan verdi fitil olarak kullan dedi. Şuanda ara ara çok az oluyor kahverengi leke. Fikirlerinize ihtiyacım var neden oluyor acaba 🥹
minikbebegim06 Meyraa_61 yerlesme kaynaklı da olabilir siz fitili kullanmaya devam edin ağızdan alınca çok fazla mide bulantısı halsizlik vs yapıyor o yüzden fitil olarak alın eğer devam ederse ya acile gidin ya da tekrar doktorunuza gidin
Kbr-cftc6 Meyraa_61 Aynı durumu yaşadım canım ve benim kese 6. Haftada görüldü yani kanama ile gidince göründü. Yerleşme kanı ama düşük riskinde oluyor ilişki ve ağır kaldırmak yasak dikkat et. Fitilini ihmal etme düzenli kullan. Sağlıkla gelsin inşaAllah 💖
Meyraa_61 minikbebegim06 evet doktorum da fitil olarak kullanmamı söyledi, ben de bu akşam kullandım ilk kez, bu fitili kullanıp ne kadar süre yatmam gerekiyor acaba, ben ilacı kullanıp 1 saat yattım sonra dayanamadım çok tuvaletim geldi lavaboya gittim
minikbebegim06 Meyraa_61 gündüzleri ben de en fazla yarım saat 1 saat duyabiliyordum ama gece olanı yatmadan önce lavaboya gidip öyle koyuyordum gece uykudan uyanana kadar kalıyordu öyle günde kaç kere kullanıyorsunuz sabah aksam seklindeyse gece yatmadan lavaboya gidin sonra koyup yatın sabah olanı da normalde 10 da kalkıyorsanız mesela 7 de kalkıp lavaboya gidin sonra fitili koyup yatın ben bu şekilde yapmıştım bir süre de
Meyraa_61 minikbebegim06 Bana doktorum akşam 1 kez kullan dedi önlem olarak veriyorum dedi. Kese etrafında kanama felan görmedi ama anlamıyorum neden leke oluyor kanama yoksa kafam çok karıştı 🥹 Siz kaç haftalık hamilesiniz, sizin de lekelenmeniz mi oluyor
minikbebegim06 Meyraa_61 sizinle aynı haftalardayken oluyordu şuan 18 haftalik olduk ilk 3 Ay beklenen biseymis kanama yanında şiddetli ağrı kasılma sancı vs olmuyorsa panik yapma demişti doktorum ama her olduğunda hastaneye koşmuştum korkudan o yüzden sizi çok iyi anlıyorum 🥲 akşamları verdiyse dediğim gibi uyumadan lavaboya gidin sonra fitili koyup uyuyun uyanana kadar kalır öyle
Meyraa_61 minikbebegim06 yok çok şükür sadece ara ara çok az lekelenme oluyor o da peçeteyle sildiğimde geliyor. İçime su serptiniz valla. Doktor her şey yolunda dedi ama lekelenme olunca insanın içi bi tuhaf oluyor aklına her şey geliyor 🥹
Meyraa_61 Kbr-cftc6 sizin kanamanız mı oldu yoksa kahverengi leke mi oldu, bende çok şükür hiç kanama olmadı ama bu lekelenmeler de insanı panikletiyor