Dün kontrole gittiğimizde doktorum pazartesi günü suni sancı verelim demişti benim bebiş bugün doğdu 😂💖 çok pozitif doğum hikayem geceden sabaha kadar kasık ağrısı çektim önemsemedim yine yerleşme ağrısıdır diye sabah tuvalette gittiğimde kanamam vardı hastaneye gittik çatı muayenesi yaptıklarında 4-5 cm açılma var doğum başlamış yatışını yapalım dediler 2-3 saat ağrı çektim son zamanlar dayanamadım açılma tamamen olunca hemen doğuma başladılar ilk doğumum ıkınma nasıl olur bilmiyorum zorlandım biraz ama canım acıdığı için tüm gücümle ıkındım bianda doğdu 😂💖 darısı sizin başınıza hamiş annelerim 🌸🥰