Ays-0 Momm6134 hayırlı olsun canım darısı bize inşallah 🤲 normal mi oldun sezeryan mı nasıl geçti süreç, 38+2yim ilk gebeliğim korku heyecan herşey var şuan
Momm6134 Ays-0 2. Bebeğim bir sene arayla sürpriz bir bebekti ama normal oldu ikiside ama suni sancı ile