Mervoob gece 3te küçük bi kanama nedeniyle devlet hastanesine gittim ve yatış yapıldı. Sabah doktor geldi ve daha 4. ya da 5.haftamdı keseye baktı düşük tehliken var ve kesen yamuk hap vereyim bebeği düşürelim bu sağlıklı bir gebelik değil dedi. Daha önce 1 düşük geçmişim olduğu için onun sürecini biliyorum ve kanamam kesildi dememe,değerlemin hepsinin normal olmasına rağmen ısrarla sağlıklı gebelik değil kesen yamuk,kese yuvarlak olur seninki elips şeklinde falan diye sürekli hap vereyim düşüğü başlatalım dedi. Kabul etmedim. 1 hafta sonra özel kliniğe gittim ve ikiz gebelik olduğunu söyledi. Meğer o kanama yerleşme kanamasıymış. Deli gibi araştırdım. Kesenin şekliyle ilgili hem youtubeden hem bu uygulamadan. Hafta küçükken kesenin şekli tam yuvarlak beklenmezmiş. Şu an 20+4 haftalık hamileyim eğer cahil olsam doktora uysam şu an iki bebeğimi de kaybedecektim. Ya başka doktora git ya da biraz bekle zaten hemen sağlıklı gebelik değil kese yamuk deyip geçiyorlar. Bazen tek doktora takılıp kalmamak lazım. Çok geçmiş olsun Rabbim size bağışlasın