Merhaba ben 38+3 deyim gecen haftadan beri baş dönmesi yaşıyorum. Normalde hep 9 10 arasi olan tansiyonum 12 yi gördü Normalde düşük tansiyon seyreden biriyim. Bu hafta bebegim de az kilo almış. Acile gitsem mi yoksa beklesem mi kontrolü bilemedim. Gebelik zehirlemesi olayı olmasından endişe ettim