Yfki benim ablamın kizida 1 Mart dogumlu 1 yaşa gelene kadar evde çocuğun varlığını bilmedi ablam ama ondan sonrası felaket şuan 4.5 yaşında ama maşallahı var annesini çok yoruyor 🤷🏻♀️benim 24 Mart dogumlu kızım da maşallahı var bu kadar uysal olur bir cocuk 🥰bu doğumda 2 martı seçmek istiyorum çünkü 1 inde olursa yegenimle doğum günleri çakışacak kutlarken birimiz ertelemek zorunda kalacak hep😂