gzdcpn Kızlar merhaba yarın 34.haftama giriyorum ni kaç gündür çok kasık ağrım oluyo ara ara,bu aksam ekstra bi ağrı var kasıklarımda..Muhtemelen normal ama merak ediyorum benimle aynı haftada oluyo bu durumu yaşayan varmı?
melismom1 gzdcpn evet ben de yaşıyorum 28 haftalık hamileyim aşırı kasık ağrım var kemik ağrısı gibi tam pelvik bölgesi..:(
--sy gzdcpn 32+6dayız daha bugün gittim kontrole aynı problemden bahsettim ben de doktoruma, normal olduğunu çocuğun doğum pozisyonunda olduğunu baskı yaptığını söyledi
aysemmi gzdcpn nasıl bir ağrı peki? benim de var ama böyle spor yapınca hamlama olur ya öyle bir ağrı ona benziyor yani sizinki de öyle mi 35 haftalığım ben de
gzm_42 gzdcpn benimde aşağıya aşırı derecede baskı var ayakta duramıyorum iki bebekte baş aşağı dönmüş çok rahatsız edici 34+1 haftalığız çok zorlanıyorum
Minnos22 Ben de 34 e yeni girdim özellikle geceleri bi kaç kez oldu normal sanırım bebek rahime baskı yapıyor
Sevdadts Bende 38+5 haftalığım doktora gittiğinde bebeğin başı kanalda demişti muhtemelen bunun yüzünden oluyor galiba
gzdcpn aysemmi Evet benimde benzer bi ağrı..Eşimde böyle tarif ediyo spor sonrası ağrısı yogun antrenman yapanlarda da olurmus kas ağrısıymış..Uzun süre ayakta kalınca yorulunca vs oluyo sanırım,bu hafta kontrolüm var danışıcam doktoruma..