Kızlar 3. Gebeliğim 17 haftalık şu anda bir kaç defadır kasılma hissediyorum karnimda yani baya baya son zamanlarda hissedilen bebek kasılmaları gibi diğer iki gebeligimde sadce doğuma yakın hissediyordum ama bunda özellikle de bugün baya kasılma hissettim bu normalmi ya