Buskyksl Bu ameliyatı olanlar yazabilir mi kaç yaşında oldunuz ve herhangi bir sorun oldu mu bebeğimde safra kesesinde taş var ameliyat şart deniliyor ama keseyi alacakları için ister istemez korkuyorum ameliyatı olan yazabilir mi
Manollyaaa Buskyksl ben 6 ay önce oldum 25yaşımda kanala falan düşünce daha zor daha sıkıntı zaten kese alınmasa tekrarlar en temizi kesenin alınması kapalı ameliyat zaten hiç zor değildi sanki uyudum uyandım öyle geçti gitti Rabbim bebeğinize şifa versin çabucak iyileşsin inşallah korkmayın içinizi ferah tutun
Ceylan17 Ben geçen sene Aralık ayında oldum iyiki de olmuşum ameliyattan sonra hiçbir ağrım ve mide sorunum kalmadı. Ameliyatim gayet basari geçti.
Ceylan17 Bende 31 yaşında oldum bu ameliyati bebeğim için demişsin öncelikle çok geçmiş olsun bebeğiniz kaç yaşında
Ceylan17 20 aylık bebek ne diyeceğimi bilmiyorum alınması gerekecek kadar taş nasıl oluşmuş olabilir 20 ayda çok şaşırdım Rabbim şifa versin araştırın isterseniz