Tugcelikk Kızlar eşimle 3 aydır bebek istiyoruz iki aydır da reglim 4 gün geri attı yani 4 gün kala oldum hep bu ay bugün olmam gerekirken olmadım ve test yaptım bakar mısınızzzzzzz hamile miyimmm sankiii https://mutluresim.com/images/2024/09/20/zv2BRr.jpeg](https://) https://mutluresim.com/images/2024/09/20/zv2BRr.jpeg Fotograf isini de insallah becermisimdir
2209 Tugcelikk var gibi duruyor daha yeni olduğu için silik çıkması normal ama pazartesi kan ver kanda kesin çıkıyor zaten
TugceOrak Tugcelikk aşkım silik çizgi var ♥️ muhtemelen daha çok yeni o yüzden silik ♥️ erken gebelik testi al onu yap onda daha belirgin çıkar ♥️ ama görünen teste göre pozitif ♥️
Beyza_12 Tugcelikk ayyy çok heyecanlı bebiş var 🥰🥰bende adet bekledigim gün direk test yapmıştım aynı bu şekil çıkmıştı 🥰
Ceren_3333 Tugcelikk 10 gün gecikmeden sonra net olarak belli olur, ama ben var gibi hissettim hayırlısı olsun 🙏🏻
myangelson Tugcelikk bu aralar yalancı pozitif olayı çok oluyor yarın farklı bir marka ile deneyin ve erken gebelik olsun mümkünse gebelik varsa çok yeni oluşan bir gebelik erken gebelikte daha koyu çıkar varsa