22+4 den selamlar 🙋 kızlar ben hamileligin hiç boyle geçecegini düsünmemistm ne bulantim oldu ne kusma ne de kanama sanki hic gebe degilmisim ki normal yaşantma devam ediyormuşum gibi tek farki iştahımn açılması ve biraz kilo almam bi ben mi boyleyim numune gibi 😂