Şuan 34 haftalık gebeyim. Doktora 32.haftamda gitmistim. Artik 2 hafta aralikla gidecegim carsmba randevum var 32. Haftada gittiğimde doktor herşeyin iyi olduğunu söyledi çok detaylı bir şey söylemdi sen sorarsan cevap veriyor ölçüm yaparken sanki kafa cevresini 1 hafta ileri söyledi ama bana hiç bir şey demedi ben terimleri bildiğim.icin aklimda kaldı niyeyse aklıma geldikçe kafam karışıyor sonra da bir.sey olsa doktor derdi diyorum kafam karışık sizce kuruntu mu yapıyorum 😏