yalandunyaa 3 kızım var biri 6 yaşına girecek Aralık ayında, ikinci 4 buçuk yasında aralarında 16 ay var diğeri ise 2 yaşında normal doğum hepsi bu bebek sürpriz oldu cinsiyeti hiç sormadım bunada doktor bir kez kız dedi ayrintiliya da girdim sormadım söylemediler de normal gözüküyor şuan 4. Gebelikte bakalım ne olcak 🥰