3.gebeliğim yaş 33 .
Birinci kizımı evldndikten hemen sonra istedim 22 yaşimda Anne oldum .
Sonra Oğlum oldu oda Plansız,olmuştu ikisi birden buyüdüler Ufaciklardı Ne ara büyüdüler anlamadım bile .Çok sakinlerdi çok uslu büyüdüler ikisi abla kardeş Çok şükür .Abla 10 yaşinda oğlumda 8 ♥️♥️ şimdi 3.yü bekliyoruz Çok heyrcanliyiz aradan 8 yıl geçtiği için çok farklı geliyor bana ozlemişiz bebek sevmeyi 🤩 .Sağlikla gelsinler Bebişlerimiz Inşallah .Rabbim kimsenin kucağini boş bırakmasın Annelik çok güzel bir Duygu♥️