Gmztndr41 öyle oluyor tabii ki. Artık doğum pozisyonu almış oluyor bebek ama kanala girip girmediğini ancak doktor görür. Benimki mesela 27'den beri ters duruyor. En son pazartesi kontrolum vardı burnundan yukarısı ultrasonda bile gözükmedi 😬 kafasını öyle bi sokmuş aşağıya anla yani. Şuan 38. Haftanın içindeyim artık bekliyoruz gelmesini. Sen kilosunu hiç düşünme yeterince olsun fazla kilonun bir kıymeti yok. Çabucak toparlanır doğunca. Hem de yenidoğan kıyafetlerini doya doya giydirirsin hemen küçülmez ☺️ bi de doğunca bi bakarsın kilosu yüksek olur çümkü 300-400 gr fark çıkabiliyor.