Merhabalar, şuan 11 haftalığız en son 9. Haftada kontrole gittik. Karnım çok büyüdü, gören herkes ikiz mi diye soruyor. Doktorun farketmemiş olma ihtimali olabilir mi acaba, önce tekil denilip sonrasında ikiz denilen oldu mu 3. Ayda. Bana biraz düşük ihtimal gibi geliyor ama karnım baya önden gidiyor şuan 🫢