Kızlar ben sekizinci haftamın içindeyim, Saçma sapan şeylere uzun uzun ağlamaya başladım. Normal mi yoksa psikoloji mi bozuldu anlayamıyorum. Bugün börek yapıyordum, Yufkayı dikine kestim ama yan kestim sanıp harcını yan koydum Sonra ağlamaya başladım ne olacak şimdi bu harcı kim nasıl düzeltecek diye. Çok çok saçmaydı ama hüngür hüngür ağladım