39 haftalık hamileyim pazar günü sezaryen olacağım. Bu aksam 10 15 dk da bir karnım sertlesiyo sonra kendini birakiyo 1 dakika içinde. Yani kendini topluyor. Kasilma mı bilmiyorum hic bilmiyorum nasıl bisi. Böyle bebek kendini sert yapıp bırakıyor ikidebir. Günümü beklimmi. Yoksa doktora mi gidim