24 haftalıgım bebek bazen göbek degılı çevremde basene doğru vuruyor daha sert oluyor, az evvelde tam vajınamın üstünde hareket ediyordu hatta suan hala aynı sankı kapı vurur gıbı pıt pıt vuruyor. Detaylıda baş gelıstı serklajlıyım korkuyorum kanala falan mı gırdı dıye aklım çıkıyor normal mı hele su ıcınce ıdrarım gelınce bı an tutmasam altıma edıcem. gobegım çok az hatta söyle söyleyim anne gobegı gıbı ortası Çukur üst gobegım hıc yok ortada çukur var alt gobegım var sadece. Anormallık mı var anlayamadım kı
Alt gobegım olunca üst gobegım olmayınca da psıkoljım bozuluyor kılo almış bırı gıbıyım asla hamıle gobegı yok