Bebek istemeye karar vermiştik şubat ayında adetim 7 gün gecikti mutlu mutlu hastaneye gittik hemen kan verdim aradan 1 saat geçti kanamam başladı ve düşük yaptığımı söyledi doktor 29 subatti hatta hiç unutmuyorum o tarihi doktor 3ay bekle dedi o zaman beklemek.istemedim hayal kırıklığına uğramıştım ve çok üzülmüştüm eşimle konuştuk ve ara vermedik iyiki de vermemişiz 1ay sonra tekrar hamile kaldım ve şuan 29 haftalık hamileyim oğlumu kucağıma almak için gün sayiyoruz