tugcesakzci Haticemhy2727 ateş bazen tehlikeli olabiliyor. Doktorunuzla iletişime geçip acike gitmenizi öneririm
cansureis Haticemhy2727 39-40 tehlikeli demişti acilde ki doktor bende 3-4 gün önce öyle oldum ortalık hastalığı
Yeniyeniden Haticemhy2727 siz kendinizi gösterin kardeşimin eşi bu ateş yüzünden hastaneden yattı 9 aylıkken hamileydi çok zor atlattı şükür bebegi sağlıklı dogdu