Byzdgnn Doktor kıza benziyo ama bidaki ayı bekliyelim yinede dedi acaba sonradan degisirmi bi oglum var onceligi tabiki saglikli olmasida insqn heycanlaniyo 😃
Ceren_3333 Byzdgnn öyle söylüyorsa muhtemelen doğrudur, önceden anlıyorlar çünkü onlar tamamen emin olduktan sonra net bilgi vermek için tam tarihini bekliyorlar
Ozlemdiyebiri Byzdgnn 12. Haftada kontrole gittim. Öncesinde DNA testi yaptik %99 doğruluk payi ile erkek dendi ama kontrolde kiza benziyor dedi genetik testini söyleyince erkektir dedi ben erkek diye hayallerimi kuruyorum 😊 bakalim hayırlısı
Zeynep3 Ozlemdiyebiri Merhaba son durum ne oldu acaba ? Fetal DNA ben de yaptırdım yanlış çıkmadı değil mi cinsiyet ?