Kumru82 merhaba bende 6+3 üm salı günü kalp atışını duydum😇 kasık ağrım fazla yok sabahları kusuyorum birde çok aşırı uykum geliyo resmen gözlerimi açamıyorum 🙈 muayane ücretiniz çok fazlaymış ben anadolu yakası erdem hastanesine gidiyorum 100 tl ücreti doktorumda çok tatlı ben çok sevdim Allah inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder 🙏