Tazeanne74 Anneler biraz sohbet edelim bebisler kaç haftalık oldu. Biz 14+6 olduk cinsiyetimiz daha belli değil.
myangelson Tazeanne74 14+2 yiz 😊 bugün doktora gittim cinsiyete baktı bacaklar kapalıydı ama doktor yine de bacağa benzemiyor cinsiyet erkek dedi bakalım ben yine de 16 haftayı bekliyorum veya detayliyi 😅
turkan403 Tazeanne74 üç sürpriz gebelik bizimki de 16hafta olucaz doktor 10+6da kiz dedi ama netleşmedi daha aşırı yorgunluk ve bitkinlik var,🙍😪😴
Tazeanne74 myangelson Doktorum bana da 16 haftada bakarız dedi sağlıcakla gelsinler cinsiyet önemli degil😊😊😊
myangelson Tazeanne74 normalde devlette pek söylemiyorlar da bugün bir şansımı deneyeyim dedim doktor da gel bir bakalım diyince sevindim 😅 aynen öyle sağlıkla ve zamanında gelsinler 🤲🏻
Havvabektas Tazeanne74 evet çok şükür sorunsuz devam ediyoruz sonuna kadar öyle olsun inşallah Allah hepimizin sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin
turkan403 Tazeanne74 uyku birden geliyo ama oyle uykuya meyili degilm sizn de oluyo mu inanın adim atsam halim kalmiyo🤦
Tazeanne74 bet01naz Allah yar ve yardımcınız olsun sağ salim kurtulursunuz inşallah bebisinizi kucağınıza alırsınız ❤️
Kirazcicegim Malajin17 bende 36+2 oldum, sizde durumlar nasıl.. ben baya acı çekiyorum artık 38 de sezaryen olacağım inşallah bir sıkıntı çıkmazsa ama şimdiden 1 cm açıklığım var ve bebek kanala yerleşmiş..
turkan403 Tazeanne74 Allah yardımcımız olsun vallahi ben isyanları bağladım artk ilac filn verdi mi doktorunz genelde magnezyum eksikliği icn veriliyo iki gebelikte de kullandm ama bunda dvelete gidiyorum folik asit dışında ilac başlamadi