Mucizem0301 Merhaba hanımlar, 31+1 günlük hamileyim.bugun bebeğin hareketlerini hep göbek altı kasik bölgesinde hissediyorum.bu durum normal mi
Minikmercimek_ Mucizem0301 normal.. Bazen kasıkta bazen sag bazen sol.. Pozisyon una göre değiştiğini düşünüyorum 🥰
melike180423 Mucizem0301 bu haftalarda artik yavas yavas dogum pozisyonuna giriyolar muhtemelen o yuzdendir ☺️
aycaozkann Mucizem0301 eğer için rahat değilse bi gözük istersen bende 32 yim çok kasıklarımda hissetmedim hiç
aycaozkann Mucizem0301 eğer için rahat değilse bi gözük istersen bende 32 yim çok kasıklarımda hissetmedim hiç