TubaY- parmağınızı emiyorsa sıkıntı yoktur büyük ihtimalle, Yenidoğanlar çabuk yorulur ara vererek edebilirler. Sütünüz tazyikliyse de rahatsız olup kendini geriye atıyor olabilir. Sütünüz hemen inmeyince de hızlı insin diye daha agrasif emebilirler. Sütünüz tazyikliyse yan yatarak ya da geriye yaslanarak emzirmeyi deneyebilirsiniz.