3827 tırnak törpüsü almıştım bir hevesle herkes çok memnun diye ama ben beceremedim hem çok yavaş yapıyor hem de sivri kalıyordu yüzünü çok çiziyordu o da bana gereksiz geldi normal tırnak makası çok da iyi bir kere de kesiyor 😂😂 Oda için nemlendiriciler de öyle hevesle aldım kışın falan çok iyi oluyor diye özellikle fenomenler çok övüyordu ama benim aldığım modelden mi kaynaklı bilmiyorum ama hiç faydasını görmedim içine koku atıp denedim üstüne eğilip durunca kokuyu anladım o yüzden oda bana gereksiz geldi 😂 Suyun sıcaklığını ölçmek için termometreyi de gereksiz görüyorum dirseğimiz en iyi sıcaklık ölçer 😂 Aklıma gelenler şuan bunlar 🙈 e bebekte toz leke çıkarıcı var o harika bir şey bütün lekeleri çıkarıyor onu almanızı tavsiye ederim burda da görmüşsünüzdür muhtemelen kullanıp memnun kalan bir çok anne var 🥰