Kizlar 31+1 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı hiç bir sorun yok dedi doktorum tahlillerimi verdim sonuçların çıktı idrar yolu enfeksiyonum falan yok temiz ama CRP 17 çıktı doktorum normal sadece crp değeri bu yükseklikte bişey ifade etmez bir semptomun yok idrar yolunda enfeksiyonda yok dedi basit bir boğaz ağrı bile bu seviyelerin üzerine çıkartır CRP yi korkma normal dedi böyle değerler ile karşılasan varmı acaba