Karaciğer değerlerim yükseliyor 17hafta şuan Alt 380 oldu. Sürekli artıyor tedavi baslanmadi henüz. Bu durumu yaşayan var mı. Değer 1000 olduğunda tehlikeli anne için bebek alınacak deniyor. Kortizon hamile iken uygulanmıyor. Bu süreci yaşayan var mı. Lütfen yazar mısınız