Ramerya Nzlelms ben de bugün doktora gittim hala gelmeye niyeti yok diyo. Pazartesi gününe kadar gelmezse suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi. Pazartesi tam 40 hafta oluyor. Çok korkuyorum suni sancıdan
Ramerya Guloz aynen son haftada oluyor diye biliyorum. Aslında ikinci doğumum. İlkini 40+2 de doğurdum
Guloz Ramerya anladım benim ağrılarım başladı sanki belim ağrıyor ara ara kasıklarımda gaz sancısı gibi bir ağrı var