Nurpearl Kızlar ben 8 Ağustos’ta kürtaj oldum. 30 Ağustos’a kadar kanamam oldu. 13 Eylül’de ilk reglimi oldum ve 5 gün sürdü kanamam da ilk 3 gün çok fazlaydı. Bugün yine lekelenmem oldu. Bu durumu yaşayan ya da bilen var mı?
2Princess1Mom Nurpearl Aynıyım canım bende. 16 Eylül ilk reglimi oldum. 18. 19. da orkid hep boştu. İlk 2 gün çok yoğundu. 2 gün gelmeyince bitti sandım. 20 eylül yine geldi
aycicek_ Nurpearl kahverengiyse eğer benim doktorum rahimde böyle minibk minik et parçaları oluyormuş rahim onu atıyormuş. Yani adet kanaması olmuyor. Bende de her zaman olur. Kürtaj olmadan öncede vardı sonrada var o yüzden normal bence
Nurpearl aycicek_ benimd aha önce hiç olmamıştı çünkü zaten kürtajdan sonra 20 günden fazla kanamam olduğu için tedirgin oldum açıkçası
Nurpearl 2Princess1Mom benim 5 gün sürdü ama ilk gün az 2.-3. Gün çok yoğun 4.-5. Gün daha azdı ve 5. Günden sonra bitti 3 gün boyunca temizdim sonrasında şimdi kahverengi kahverengi lekelenmeler var
acelyaprak Nurpearl geçmiş olsun benimde kürtaj sonrası kanamam uzunca devam etti ilk reglimi oldum benimde aşırı kanamam oldu ama ilk ay düzene girmesi zaman alacak sanırım. Bebeğiniz büyük haftalımıydı
Nurpearl acelyaprak 11+2’ydi bebeğim kürtajdan sonra devam eden 20 günden fazla kanamam oldu 37. Günde normal adet gördüm o da yoğun ve sancılıydı o bitti şimdi yine kanamam var tedirgin oldum açıkçası
Mor-kelebek Kızlar bende kürtaj olalı 4 gün oluyor aksine kanamam yok adet olacakmış gibi karnım ağrıyor çok hafif bir iki peceteye leke geldi o kadar normal mi acaba ilk adeti ne zaman oluyorum
Nurpearl Mor-kelebek normal kişiden kişiye değişiyor bu dönem bende çok kanama oldu mesela bazısında hiç olmayadabiliyor
acelyaprak Mor-kelebek siz kürtajdan 1 hafta sonra kontrole gideceksiniz zaten orda muayene edip balacaklar bir sıkıntı var mı diye
acelyaprak Nurpearl kürtaj sonrası kontrole gittiniz değil mi? Birşey olsa orda çıkıyor çünkü birde kürtajı fitil ve dil altı şeklinde mi yaptınız yoksa direkt kürtaj mı oldunuz
Mor-kelebek @Nurpearl çoğu kişi kanamam çok oluyor diyor bendemi sıkıntı var diye korktum bir kontrolümede daha var
Nurpearl Mor-kelebek Kusura bakmayın kaç gündür uygulamaya giremiyorum bu yüzden yorumunuzu göremedim. Kendinizi bunaltmayın doktorunuz bir sorun yok rahminiz temiz dedikten sonra gerisi önemli değil sadece ilk regliniz biraz sancılı olur buna hazırlıklı olun
Nurpearl acelyaprak Kusura bakmayın sizde de aynı mı bilmiyorum ama bir kaç gündür uygulamaya giremedim o yüzden şuanda yorumunuzu gördüm ben direkt kürtaj oldum 11+2 haftalıktı bebeğim 10 haftadan sonra direkt kürtaj oluyor zaten
aycicek_ Mor-kelebek canım sende belki öyle değildir ama benimde böyle kesildi zannettim 2 3 gün gelmedi sonda bir anda öyle bir boşaldı ki hatta doktor dedi ki boşalmasaydı biz müdahale etmek zorunda kalabilirdik. Gelmemeye devam ederse tedbir amaçlı bi görün derim perşembeden önce