Aslicann benim sezeryan dogumum da sizin ki gibi geçmişti herkese böyle güzel dogumlar nasip olsun inşAllah🤲🏼🥰 2. Bebegimi bekliyorum aralıkta doğumum var inşAllah yine ayni sekilde geçer
Devlette mi dogum yaptiniz özelde mi ? İlk dogumum özelde oldu bu dogumum şehir hastanesinde olucak Allah nasip ederse☺️