denizlidenayse Kızlar beta hcg 1440 çıktı. Pazartesi doktora gideceğim. İnşallah sağlıklıdır bebeğim. Bugün reglimin gecikmesinin 6. günü. 1440 değeri 6 günlük gecikmeye göre nasıl sizce düşük mi iyi mi ? Pazartesiye kadar içim içimi yer şimdi benim
Tturcan denizlidenayse Canım önemli olan beta değeri değil 2 günde bir 2 katına çıkması o yüzden içini ferah tut
denizlidenayse Tturcan bugün baktırdım ya pazartesi doktor tekrar bakar dimi kandan hem ultrasonlada bakar