M_humeyra Merhaba hanımlar doktorum bana folik asit ve diğer vitaminler için sadece decavit verdi bende hap yutamiyorum onun sadece yarısını yutabiliyorum sizce sadece yarısı yeterli mi 11 haftalık gebeyim bu arada
poyrazmom_ M_humeyra günlük 400 mcg folik asit alınması gerekiyor diye biliyorum decavit biraz büyük daha küçük olanları var isterseniz onlardan alın yutması daha kolay
M_humeyra Evet yarısı da o miktara geliyor aslında doktorum yarısı yeterli demişti ama sizin dediğiniz gibi daha küçük boyutlarını araştıracağım teşekkür ederim