Adetin bittikten sonra 4yada 5gün sonra çağırıyorlar hsg için çok korkulacak bi işlem değil bence ama acı eşiğine göre değişebilir bu, ben üniversite hastanesinde çekildim anestezisiz çekildim adet ağrısı gibi sancı çektim sadece ilacı verirken, ama dediğim gibi çok çok korkulacak bi işlem değil 15gün önce çekildim