Kızlaarr acayip karmaşık duygulardayıımm🥹😅
6yıl evlat hasreti çektikten sonra tüp bebekle ikizlerime hamileyim şükürler olsun
2hafta önce gelişim geriliği başladığını öğrendim haftasıyla uyumlu değiller ciğer geliştirici iğneler vuruldu rahim ağzı kısalığım sebebiyle yatıyorum hep
2gün önce ki kontrolde bi bebeğimin solunumu zayıftı doktor her an doğum olabilir kanala girmeye başlamış dedi
Hem çok üzgünüm gelişim geriliği sebebiyle, doğum olursa küvözde kalırlar endişesiyle ama aynı zaman da kavuşacak olmanın heyecanı da var tabii
Bugün normalde 34.hafta ve bebiş doğdu butonunu görünce duygulandım sizlerle paylaşmak istedim🥹😇