Merhaba sevgili anneler 2. Defadır fetal dna testi için kan veriyorum ve veri yetersiz diye sonuç geliyor panorama şirketine yaptırdım şikayeti olmayan bi firma diye Amerika’ya gönderdik testi ama 2. Defadada sonuç alamadık bende bu yüzden para iadesi istedim beklemek beni çok yıprattı çünkü zaten öncesinde 3 defa düşüğüm var başına gelip sonrasında neler yapan varmı acabaa