Haftaya cuma sezaryen olacağım, doktorum bant kullanmayacağını söyledi. Ertesi gün duş alabileceğimi, sadece ayakta duş almam gerektiğini ve kurulamayı düzgün yapmam gerektiğini söyledi. Tabii bu benim doktorumun yorumu. Geçen hafta sezaryen olan arkadaşıma hem bant takıldı hemde ilk 2 gün duş alma dendi. O yüzden en doğrusu doktorunuza danışmak bence.