EvremAkar Merhaba sevgili annecik, ben yaklaşık 18 haftadır kullanıyorum. İlk ay sabah akşam 100 mg vermişti sonra 200 mg yükseltti. Bende aşırı mide bulantısı iştah artışı halsizlik olmuştu, hatta ani kol seyirmelerim de gerçekleşti. İçtiğimde hemen uyumazsam istifra ediyordum. Doktor oral yoldan ağır gelirse vajen yoldan al dedi öyle yaptım. Oral yoldan alındığında % 45′i annenin karaciğerine % 55′i bebeğe geçer, vajen yoldan alırsan seni de rahatsız etmez bebeğe de %100 geçer dedi :) Sen yine de doktoruna danış tabiiki