Nerminn5308 Anneler bebeklerinizin durumunedir benimki çok huzursuz uyku düzenimiz bozuldu çığlıklar havada uçuşuyor ya sizin ?
TheMuhtesem Nerminn5308 benimki 13 aylık ama 1 yaş sendromuna girdi sanırım. En ufak birşeyde ağlıyor 🥲
Nerminn5308 TheMuhtesem hep yanımda başka bir odaya girsem kıyamet kopuyor evde ne iş yapabiliyorum ne bişe