Guclu_anne kızlar 35+4 üm. Bebek haraketi çok aşağıda Ssvd adayıyım. Dikişlerimin dahada aşağıda yani bikini bölgesinde haraket ediyor. Sancım yok ama sanki bebek her an cikicakmiş gibi. Normal mi?
nylmz1 Guclu_anne konu dışı birşey sormak istiyorum ssvd adayıyım demişsiniz kaç yıl var aralarında 2 doğumunuzun acaba ? Benim ilki normal ikinci sezeryan ve şuan 3. gebeliğim ve sezeryan sonrasından deli gibi korkuyorum normal doğum yapmayı çok isterdim
Guclu_anne nylmz1 30 ay olucak. Destekleyen bir doktor bulursanız 18 ay ara ile bile yapan var. Ki sizin bir tane normal doğumunuzda varmış