Nurpearl Selam kızlar ben Ağustos ayında bebeğimi kaybettim ve kürtaj oldum uzun süre bir kanamam oldu o bittikten sonra ilk adetimi gördüm 2 gün önce adetimde bitti ama az önce fark ettim yeniden bir lekelenme olmuş normalde hiç olmazdı bu normal mi?
Nurpearl Nurpearl 8 Ağustos Kürtaj tarihi 30 Ağustos’a kadar kanama 13-17 Eylül normal regl lekelenme ise bugün oldu.
Gzde_defne Nurpearl kürtaj sonrası kontrole gittiniz demi herhangi bir kürtaj kalıntısı falan varmı diye bakıldımı
Nurpearl Gzde_defne Kürtaj olduktan 1 gün sonra gittim içerde kan birikintisi bar demişti dr sonra 2 Eylül’de gittim rahim kendini toparlamış içinde kan birikintisi hiç kalmamış dedi sonra zaten hiç kanamam olmadı sadece 13’ünde normal regl oldum o zamanda baya yoğun kanamam oldu 2. ve 3. Günde sonradan azaldı ve 5 gün sürdü reglim şimdi ise regl biteli 3 gün oldu kahverengi lekelenmeler başladı bugün
Gzde_defne Nurpearl tekrar gebelik olabilir mi korundunuz mu ? Parça kaldıysa genelde bu şekilde lekelenme sürüyor ama kontrolde temiz demş doktorunuz..bence lekelenme devam ederse doktora bi görünün
Nurpearl Gzde_defne Ben hiç korunmadım ama bu ihtimal için regl olmamam gerekmez miydi? Sizce böyle bir şey olabilir mi?
Gzde_defne Nurpearl burda adet görüp hamile kalanlar gördüm ama bence ihtimal düşük ..lekelenme bir kereliğine olduysa yumurtalama da olabilir
Nurpearl Gzde_defne kendimi heveslendirmek istemiyorum ya ama duruma göre test yaparım ya da doktoruma sorarım