Selam kızlarr. Memleketimden uzaktayım. Normal doğum bekliyorum 35 hafta bitti. Annem ultrasonun verdiği tarih olan 26 ekimden birkaç gün önce geleyim diyor. Ama acaba erken gelir mi bebek diye düşünüyorum. Tam 40 haftayı buluyor mu bu konuda tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var. Annemi daha erken mi getirtmeliyim