seyma0661 Beybyi heralde 16dan sonra 🥲 özelde takipliyim normalde tatil için başka şehire geldik diye devlete gittim yoksa berbat 🥲
Beybyi seyma0661 bende sıra bulabilirsem devlet sıra bulamasam özel e gidiyorum ama devlet gerçekten zor muamelesi hele ki berbat bı şeyi iki defa sorduğunda bile azarliyolar
Beybyi seyma0661 bı de odaya o kadar insan da aliyolar yani hiç bı ilgi vs bı şey yok verdiğimiz vergilere acıyorum 😅