xAnneyiMx merhaba bana 24. Haftada ayrıntılı ultrason da teşhis konuldu. Hiç bir uyarida yapılmadı sürekli yatman lazım vs. Şu an 31. Haftaya gireceğim prof daha yukarı çıkmaz dedi. Erken doğum sezeryan olacak dendi . Araştırma Hastanesi’nde.
Şu an özel de olabilir mi onun araştırması içerisindeyim.
Riskler fazla kanama, ve plesanta nin yapışık olması.
Sezeryan esnasında görebilirim yapışıp yaoismadigini dedi prof.
Erken haftalarda yapışma teşhisi koyan Dr kar nasıl koyuyor anlayamadım.