Herkese merhabalar.. benim son adet tarihim 15 Ağustos. Korunmasız ilişkimiz olmadı. Test de yaptırdım gebelik yok zaten pcosa bağlı gecikme. Sizce gebelik için korunmasız ilişkiye girsem şansım var mı yani hala yumurtlamam olabilir mi yoksa adet söktürücü mü kullanmalıyım?