1cocuk1bebek Pazartesi sabah 6 gibi doğum yaptım ama ö l ü y o r u m narkoz beni perşan etti ilk bebeğimde böyle bişey yaşamamıştım kafamı tutamıyorum kaç gün oldu kahve çikolata bol su içiyorum daha napayım ya ameliyat termin acısı bile geçti bu geçmiyor 😭
1cocuk1bebek heyben evet sanırım hafifte normal verdiler çünkü ilk doğumumda herşeyi çok net hatırlıyorum bunda yarı baygın gibiydim
heyben 1cocuk1bebek sakinleştirici vermiş olabilirler. muhtemelen post spinal baş ağrısı yaşıyorsunuz 😔 kahve, su, istirahat kalkmamaya çalışın pazartesiye geçmezse mutlaka doktorunuza gidin kaçağı durdursunlar
heyben 1cocuk1bebek iğne yapılan yerde fizyolojik sebeplere bağlı olabilir veya iğne şekline bağlı olabilir birçok sebep var neden olabilecek, kaçak devam ediyor o yüzden başınız ağrıyor
1cocuk1bebek heyben canım bugün geçti inanır mısın şak diye demekki birkaç gün sürünmem gerekiyormuş şükürler olsun diyorum sabahtan beri gözüm açıldı resmen
heyben 1cocuk1bebek genelde 1 haftanın sonunda geçiyor çok şükür sizin de geçmiş, geçmediğinde yama yapılıyor. siz yine birkaç gün dikkat edin, geçmiş olsun 🙏