Almad Herkese merhaba ben 30. Haftama doğru ilerliyorum çok şükürr herşey yolunda Benim size sormak istediğim bebiş kıyafetlerini ve hastane çantasını hangi hafya yapmak iyi olur sizce ben 34. Hafta gibi yıkamaya başlayayım 35de de çantasını hazırlarım diye düşünüyorum siz hangi haftalarda yaptınız
TheMuhtesem Almad 35.hafta ağırlaşmaya başlayabilirsiniz, bence 32-34arası yıkama ütüleme işini aradan çıkartın sonra zor geliyor. Ama steril edeceğiniz şeyleri 36dan önce de steril etmeyin göğüs kalkanı gümüş kapak vs
anne_adayi_37 31 .haftadayım ilk çocuğumdq daha erken erken hazırlamıştım .bu hanileliğimde geçen hafta hazırladım eksik birşey oluyor aklına geliyor alıp bavula koyuyorsun iyi oluyor bu zaman da hazırlamak iyi bence hazır oluyor insanın aklından çoktur
Almad anne_adayi_37 kıyafetlerini yıkadınız ozaman annemde havalar daha iyiyken yıka kurusun hızlı diyo ama ben hep 34. Haftada yapıyorlar diye görüyorum hep
anne_adayi_37 Almad tercihe bağlı ne zaman hazırlanacağı ilkinde çok heyecanlı oluyorsun hemen yapmak istiyoruz herşeyi ikincide tecrübeli olduğumuz için biraz daha bekliyoruz .en heyecanlı zamanlardan biri ama 🫠🫠🫠
Maviss718 Ben 35de yıkadım 36 da ütüledim çantamı hazırladım 37 yim bekliyorum ve erken doğum riskimde vardı
Almad Maviss718 erken doğum riskine rağmen iyi beklemişsin öyle bir şey denilse hazırlardım herhalde 😃 ama şimdi yıkasam dolapta 2 ay 2.5 ay kıyafetleri kalcak yeni dolap kokusu siner valla bende 1 aydaha beklemeye çalışmam lazım
Maviss718 Almad dolap kokusuda aldım ben asıyorsun gül kokuyır açtıkça koku geliyor çok güzel . Erken doğum dediler 37 ye geldim ne zaman geleceğini Allah bilir canımm 34-35 . Haftalar iyi bence ama sen bilirsin tabiki
M-Urass_Mom 29-30 arası yapıp kapattım. Hiçbir şey kesin değil, ne olur ne olmaz. Ayrıca 30′dan sonra ağırlaşıp bitkinleşiyor insan. 34-36′dan sonra da ağrıları başlıyor. En güzeli senin haftanda bitirmek. Zaten eksiklikler vs çıkacak sürekli 🤷🏼♀️
Almad M-Urass_Mom ozaman eylülü bitirince yıkamaya başlayayım ekimin ilk haftaları gibi annemde yardıma gelir zaten ütülencek hepsi
ssevilmommy Almad benim ikinci çocuk oldugu için kıyafeti osu busu çocuktu hepsini gruplara ayırıp yıkadım, bide ütülemek zor geliyor bel ağrısından🥹 ama erken degil kesinlikle ilk oglumdada böyle yapmıştım 34 te hiç beklemdigim anda dogdu