Rumuzsuz seni çok iyi anlıyorum. O kadar yorucu bir süreç ki. Biz de ilk tüp bebekte bulunduğumuz şehirden taşınmak üzereydik, bir an önce yaptıralım dedik, öyle dedikçe her şey ters gitti, doktor bizi aşırı strese soktu, kafamızda çok soru işareti kaldı. Sinir stres derken girdim yumurta toplamaya ve senin gibi ben de şaşırdım çok az yumurta toplandı, 3 tane topladı. Oysa tüp bebek tedavisine bile 75 dozla başlamıştı yani bence çok düşüktü. Yumurtalar gelişmiyor iptal edebiliriz vs dedi bu kez de. Yaşayan bilir. Şimdiki oturduğumuz yerde hiçbir imkan yok. Eşim zorunlu hizmette. Ay sonuna yine şehir değiştirip gidip yaptıracağız. Bir oraya bir buraya mahvolduk çok yoruldum. Allah senin de yüzünü güldürsün bu yolda olan herkesin yardımcısı olsun anca yaşayan biliyor